Trener Personalny w Warszawie Jan Słoniewicz

Kategorie


Trener Personalny w Warszawie Jan Słoniewicz

Najlepszy trening dla kobiet? Siłowy! (mam dowody)

JanekJanek

Najlepszy trening dla kobiet? Siłowy! (mam dowody)


Jaka jest najprostsza droga do osiągnięcia ładnej sylwetki i pozbycia się nadmiaru tkanki tłuszczowej?

Jeżeli w pierwszej chwili pomyślałaś o częstym chodzeniu na zajęcia fitness, robieniu cardio kilka godzin tygodniowo, wykonywaniu setek przysiadów i brzuszków, a także katowaniu się dietami 1000 kcal, to najprawdopodobniej wciąż nie osiągnęłaś wymarzonego ciała.


Jeśli już wielokrotnie próbowałaś “zrobić coś ze sobą”, ale za każdym razem kończyło się to fiaskiem, frustracją i powrotem do złych nawyków, to uwierz, że

problemem nie jesteś TY, ale sposób w jaki próbujesz zmieniać swoje ciało!

Trening z ciężarami doskonale kształtuje sylwetkę.

Postaw na trening z obciążeniem!

Kiedy piszę o treningu z obciążeniem to nie mam na myśli machanie 100 powtórzeń z 2kg sztangielkami.

Dobrze ułożony plan treningowy pozwoli Ci: zredukować cellulit, poprawić pośladki, podkreślić ramiona oraz sprawić, że Twoja skóra będzie wyglądać na świeżą i sprężystą.

Nie musisz martwić się o to, że przez mięśnie zaczniesz wyglądać jak mężczyzna. Dzięki pracy z ciężarami (w zakresie 12-15) powtórzeń, uzyskasz:

Dowody, że trening z ciężarami jest skuteczny

Jeżeli śledzisz mój blog, na pewno nie umknęła Twojej uwadze przemiana Karoliny, którą opisywałem tutaj:

Chciałbym abyś spojrzała teraz na wyniki analizy składu ciała, która oczywiście nie jest w 100% dokładna, ale pozwala zauważyć w jakim kierunku przebiegają zmiany w naszym organizmie.

Ostatni pomiar to efekt naszej 10 tygodniowej współpracy

Pierwsze dwa pomiary (1,2) pochodzą z czasów, kiedy Karolina rozpoczynała swoją przygodę z aktywnością fizyczną.

Przez 5 miesięcy treningu obwodowego, opartego na ogromnej liczbie przeskoków, przysiadów, wykroków itp., wykonywanych w morderczym tempie, bez odpowiedniej techniki napięcia mięśniowego, udało się osiągnąć:

Jak możesz się domyślać, Karolina nie była zadowolona z efektów, tym bardziej, że nie zauważyłem znacznej poprawy w sylwetce. Dlaczego?

Zwróć uwagę, że ilość masy mięśniowej (muscle mass) pozostała taka sama, stad też rozbudowa pośladka (jeden z ważniejszych celów) zakończyła się fiaskiem, mimo wykonywania niezliczonej liczby przysiadów.

Kiedy rozpocząłem współpracę z Karoliną, stan wyjściowy wyglądał następująco: 68kg, pas: 74cm, udo 61 cm.

Nasze treningi oparłem głównie o ćwiczenia z ciężarami, które miały charakter interwałowy, tak aby jak najefektywniej wykorzystać możliwości ciała. Dzięki temu (oraz diecie) osiągnęliśmy dwa cele: palenie tkanki tłuszczowej i rozbudowę mięśni.

Wystarczy spojrzeć na pomiar wykonany po 10 tygodniach, a następnie porównać go z poprzednimi:

Dodatkowo obwód pasa spadł do 67 cm, a ud do 57 cm.

Jeżeli interesują Cię więcej szczegółów tej przemiany – kliknij tutaj.


Co z tego wszystkiego wynika?

Jak widzisz, przemyślana dieta i zastosowanie odpowiednich metod treningowych daje naprawdę świetne efekty.

Wcale nie musisz godzinami pedałować na rowerku, katować się zajęciami fitness i wiecznie być głodna.

Kobiety również mogą osiągnąć wspaniałe sylwetki dzięki treningowi siłowemu

Ważne jest jednak to aby wykonywać ćwiczenia z odpowiednią techniką i świadomością, jeżeli nie czujesz się pewnie w tej materii, napisz do mnie – opracuję dla Ciebie indywidualny system treningowy.

Oprócz treningu należy też zadbać o dietę, która nauczy Cię zdrowych nawyków, pozwalając na cieszenie się ładną sylwetką do końca życia.

Zachęcam Cię do poczytania o moim najchętniej kupowanym programie 12 tygodni – skutecznie pozwoli Ci przepalić zbędny tłuszcz:

…a jeżeli chcesz być na bieżąco z wpisami na blogu, to zapisz się do newslettera


Trener Janek