10 Tygodni Współpracy – Efekty Karoliny

Metamorfoza Karoliny – sprawdź co udało się osiągnąć.

Nawet najlepsze warunki fizyczne nie są w stanie zastąpić konsekwencji, dyscypliny oraz realizacji zaleceń trenera.

Osoby, które wiedzą czego chcą, przykładają dużą wagę do trzymania się założeń dietetycznych i dają z siebie 100% na treningach.

Karolina zaufała mojemu doświadczeniu, dzięki czemu osiągnęła sukces.

 

W tym miejscu pragnę zaznaczyć, że każdy organizm inaczej reaguje na wprowadzone odżywianie i trening, a to jak szybko udaje się osiągnąć efekty zależy nie tylko od Twojej sumienności, ale również indywidualnych predyspozycji. Pamiętaj aby nie sugerować się czasem trwania czyjejś przemiany, tylko konsekwentnie, każdego dnia stawiać kroczki w kierunku ustalonego celu – prędzej czy później go osiągniesz!

 

Charakterystyka “pacjentki”

Start współpracy – Luty 2017

Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę, Karolina nie była osobą początkującą

Jej dotychczasowy trening wyglądał następująco:

  • Siłownia 2-4 razy w tygodniu – głównie trening obwodowy, intensywny, z dużą liczbą powtórzeń.
  • Rower – ok. 20 km dziennie, przy ładnej pogodzie

Co do diety, ogólne zasady zdrowego żywienia były zachowane, ale w sposób nieuporządkowany:

    • Białe pieczywo i słodycze – wyeliminowane (Karolina pozwala sobie na nie od czasu do czasu)
    • Nabiał – ograniczony ze względu na złe samopoczucie po nim
    • Pory spożywania posiłków oraz ilość jedzenia – nieregularne. Zdarzały się dni, gdzie jedzenia było mało, ale i takie, kiedy pojawiało się go bardzo dużo np. w postaci wieczornego spożywania produktów wysoko węglowodanowych.

Dodatkowo, jednym z największych wyzwań w kontekście budowania efektywnej jednostki treningowe były problemy z kręgosłupem – jak widać na załączonych zdjęciach występuję silna skolioza oraz wystająca prawa łopatka.

Cel i motywacja

Początkowy cel, który wyznaczyła sobie Karolina to zrzucenie ok 5 kg oraz wyszczuplenie dolnych partii ciała, a także poprawienie pośladków.

Dodatkowo: zgubienie 4-5 cm w pasie i udach.

Motywacja?

Zbliżający się ślub oraz chęć osiągnięcia zdrowego, sprawnego ciała.

Strategia i postępy

Tylko właściwa strategia w połączeniu z konsekwentnym działaniem pozwala na osiągniecie sukcesu.

Strategia, którą obrałem była następująca:

  • Etap 1: Praca nad mięśniami głębokimi tułowia oraz podstawowymi wzorcami ruchowym (min.: przysiad, martwy ciąg, ściąganie łopatek, wznosy bioder itp) celem stworzenia gorsetu mięśniowego zabezpieczającego kręgosłup przed pogłębianiem się istniejących już wad. Podstawą do bezpiecznego treningu w takim przypadku jest umiejętna praca mięśni brzucha oraz dostosowanie ćwiczeń do budowy ciała klientki.
  • Etap 2: Utrwalanie efektów etapu 1 oraz praca nad poprawą kondycji i wytrzymałości. Ten etap treningu miał za zadanie przyspieszać metabolizm oraz “przepalać” podczas ćwiczeń jak największą ilość energii.
  • Etap 3: Wprowadzenie więcej elementów treningu siłowego z wolnymi ciężarami oraz wyciągami, celem szybszego “modelowania” sylwetki. Na tym etapie przestaliśmy wykonywać obwody oraz trening typowo wytrzymałościowy, a skupiliśmy się na używaniu większych ciężarów, przy mniejszym zakresie powtórzeń. Dodaliśmy treningi typu Cardio, które Karolina realizowało na siłowni lub rowerze (weekendowe wycieczki).
  • Równolegle ze wszystkimi etapami: Program odżywiania oparty o listę kilkunastu posiłków do wyboru, dostosowany do preferencji klientki (nie masz czasu gotować? Sprawdź polecany przeze mnie catering dietetyczny w warszawie).

 

Postępy: -6kg, -7cm w pasie, -4cm w “boczkach”, -4cm w udach + wzmocnienie mięśni, redukcja celluitu.

Postępy na przestrzeni niecałych 3 miesięcy współpracy

Nowa sylwetka:

Efekty współpracy: redukcja obwodów, lepsze proporcje sylwetki, redukcja celluitu, poprawa pośladków, lepsze samopoczucie!

 

Porównanie “przed i po”

Porównanie 1: końcówka lutego – początek maja
Porównanie 2: końcówka lutego – początek maja

Chcesz zacząć pracę nad swoją sylwetką? Napisz do mnie!

Podsumowania i najważniejszy efekt

Podobnie jak w przypadku metamorfozy Jacka miałem do czynienia z osobą zdyscyplinowaną i konsekwentną.

Karolina wiedziała czego chce – dawała z siebie 100% na treningach oraz dokładnie trzymała się ustalonych zasad żywienia.

Zawsze powtarzam, że prócz wsparcia w postaci trenera, bardzo ważna jest najbliższa rodzina – narzeczony klientki pomagał jej w przygotowywaniu posiłków (dzięki temu sam zaczął zdrowiej jeść! 🙂 ) oraz dopingował podczas realizacji założonych wytycznych.

A jaki jest ten najważniejszy efekt?

Otóż wiele osób, które pod wpływem impulsu zaczynają intensywny trening, czy drakońską dietę, osiągają efekty szybko, ale… równie szybko wracają po pewnym czasie (np. rok, dwa) do stanu wyjściowego.

Moje unikalne podejście sprawia, że podczas współpracy zmieniasz zupełnie swoje podejście do ciała, jedzenia, treningu oraz wykształcasz w sobie nawyki, pozwalające na cieszenie się estetycznym, zdrowym i sprawnym ciałem do końca życia!

Dzięki moim zasadom Karolina:

  • Przestała uznawać “wagę” jako wyznacznik ładnej sylwetki oraz dobrego samopoczucia.
  • Przestała myśleć o jedzeniu jako kaloriach, a zaczęła traktować je jako źródło składników odżywczych (polecam ten artykuł)
  • Nauczyła się jak reaguje jej ciało na trening oraz sposób odżywiania
  • Zrozumiała, że każdy organizm ma swój własny rytm i niemożliwe jest “zaprogramowanie” czasu, w którym zaczynają pojawiać się pierwsze efekty
  • Doszła do momentu, gdy patrząc w lustro, mówi: “tak, podoba mi się to co widzę!”.
“tak, podoba mi się to co widzę!”

Aktualizacja!

Ponieważ apetyt rośnie w miarę jedzenia, wspólnie z Karoliną postanowiliśmy postawić sobie kolejne cele. Nasze prace skoncentrowały się wokół dalszej poprawy wyglądu pośladków oraz lekkiej redukcji z tłuszczu w okolicach pasa. Efekty pracy możesz ocenić na poniższych zdjęciach:

odchudzanie, dieta

odchudzanie, dieta

odchudzanie, dieta


Interesuje Cię tematyka redukcji masy ciała? Na pewno znajdzieś coś dla siebie w poniższych artykułach:

Skuteczne ćwiczenia na wymarzone pośladki

Spalanie tłuszczu – 10 rzeczy, które hamują odchudzanie!

Dieta i jej wpływ na efektywność w pracy

 

Pamiętaj, że idealny moment do tego aby zacząć nie istnieje…


Kliknij teraz w poniższy link i przyjdź na bezpłatną konsultację!


BEZPŁATNA KONSULTACJA!


 

Jeżeli spodobał Ci się artykuł i chcesz wiedzieć o najnowszych wpisach tego typu, to zapisz się na newsletter! i bądź na bieżąco z kolejnymi artykułami!

 

Szukasz trenera, który pomoże Ci wrócić do formy?Chcesz ćwiczyć w klubach takich jak: CityFit Rondo ONZ, McFit Świętokrzyska, Fabryka Formy Rondo 1? A może potrzebujesz indywidualnego programu on-line dopasowanego do Twoich potrzeb? zapoznaj się z moją ofertą! – kliknij tu!

 

Odwiedź mnie również na Facebooku – kliknij i polub fanpage.

 

A tu są moje filmy, zapraszam! – youtube

 

Trener Janek