Trener Personalny w Warszawie Jan Słoniewicz

Kategorie


Trener Personalny w Warszawie Jan Słoniewicz

Prawdziwy Killer – 20 minutowy trening z kettlami [Wideo]

JanekJanek

Prawdziwy Killer – 20 minutowy trening z kettlami.

Poniżej znajdziesz film, gdzie wykonuję ten treing – przewiń do końca i zobacz co ze mną zrobił 🙂

PJ2_3232

Bądź na bieżąco z najnowszą serią filmów – zapisz się do newslettera!

 

Nie sztuką jest spędzać dwie i więcej godzin na siłowni…

Sztuką jest trenować szybko, dynamicznie i efektywnie!

Dlatego przygotowałem metodę 20 minut z wykorzystaniem kettlebell, która przeniesie Twój trening na wyższy poziom.

 

Krótki trening = efektywny trening?

Z pewnością! Pod warunkiem, że wykorzystasz ćwiczenia angażujące całe ciało i wykonasz je w intensywny sposób.

Dynamiczny trening jest potężnym bodźcem dla organizmu, stymulującym go do rozwoju na wielu płaszczyznach.

Dlatego koniec z przeglądaniem facebook’a na siłowni, czy pogawędkami z kolegami – skup się i przeczytaj o zaletach takiego treningu.

 

Co zyskasz trenując 20 minut?

Trening 20 minut da Ci:

  1. żelazną wytrzymałość i kondycję
    jansloniewicz.pl

    Twoje mięśnie urosną, ale Twoja sylwetka będzie zbliżona do tej na zdjęciu z lewej strony. Po prawej “napompowany” kulturysta.

     

  2. poprawę wydolności
  3. zwiększenie siły
  4. zwiększenie eksplozywności ruchów (świetne uzupełnienie do
    sportów bazujących na szybkich, dynamicznych ruchach)
  5. sylwetkę spartańskiego wojownika (nie “napompowanego” kulturysty)
  6. okazję do spalenia mnóstwa kcal
  7. oszczędność czasu – koniec dwugodzinnych treningów!

20 minut, a tyle zalet… pora przejść do treningu!

 

Ćwiczenia i wykonanie

Trening jest uniwersalny, więc możesz dobrać inne ćwiczenia, w moim przypadku jest to zarzut oraz thruster (przysiad i wyciśnięcie ciężaru nad głowę) z dwoma kettlami.

Do zarzutów wybrałem kettle 2×20 kg, a do thrusterów 2×17 kg

Niezbędny będzie zegar do odliczania interwałów, możesz znaleźć odpowiednią aplikację na telefon lub zakupić taki sprzęt.

 

Wykonanie:

➡Nastaw zegar tak by odliczał kolejne minuty (20 minut)
➡W parzystej minucie wykonaj 12 powtórzeń zarzutów
➡W nieparzystej minucie wykonaj 12 powtórzeń thrusterów
➡Resztę czasu z danej minuty odpoczywaj np. jeśli zrobiłeś 12 powtórzeń w 30 sekund, to przez pozostałe 30 sekund odpoczywasz, a wraz z rozpoczęciem kolejnej minuty zaczynasz drugie ćwiczenie.

Proste? jasne, że tak!

A teraz obejrzyj mój film, nagrałem pierwsze i ostatnie minuty, tak byś mógł zobaczyć jak intensywny jest ten trening.

 

Powodzenia!

Napisz w komentarzu jak Ci poszło oraz napisz, czy sam stosujesz podobne metody!

A jeżeli z kettlami zrobiłeś już wszystko, to może czas na worek bułgarski?




Chcesz być na bieżąco z najnowszymi filmami? – subskrybuj newsletter!

Interesują Cię treningi personalne? Chcesz zmienić swoje ciało? – zapraszam tutaj!

Jestem też na Facebooku, polub moją stronę – kliknij tutaj!


– Trener Janek