Trener Personalny w Warszawie Jan Słoniewicz

Kategorie


Trener Personalny w Warszawie Jan Słoniewicz

6 korzyści jakie daje Ci dziennik treningowy

JanekJanek

6 korzyści jake daje Ci dziennik treningowy

 

Dostałeś świetny plan treningowy, ale mimo to nie widzisz zamierzonych efektów?

Myślisz, że masz wszystko pod kontrolą, ale ciągle coś Ci umyka?

A co jeśli powiem Ci, że zapomniałeś o jednej ważnej rzeczy…

Chcesz pobrać bezpłatny wzór dziennika treningowego do wydrukowania? Kliknij tutaj!

Czy  zeszyt i ołówek mogą być ważnym elementem sukcesu?

Nie prowadzisz dziennika treningowego? To duży błąd!

Dlaczego dziennik jest tak ważny?

Wyobraź sobie, że zdobyłeś swój wymarzony, spersonalizowany plan. Masz podane na tacy ciężary wyjściowe, odpowiednią kolejność ćwiczeń, serie, powtórzenia i przerwy. Zapowiada się świetnie.

Idziesz na siłownię i zaczynasz trenować. Niby pamiętasz, że po „jakiejś” rozgrzewce było wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia, później wyciskanie hantli na ławce płaskiej, a potem chyba wykroki…
Pierwszy dzień jest za Tobą. Po paru następnych zaczniesz się zastanawiać, czy obciążenie jest na pewno odpowiednie, czy ilość powtórzeń spełnia planowane wymagania i czy na pewno ten martwy ciąg był we wtorek…

Powyższe przypadki najczęściej kończą się szybko występującą stagnacją, zrezygnowaniem w cięższych chwilach, a przede wszystkim brakiem zamierzonych efektów.

Ale czy tak musi być? Zdecydowanie nie!

Po co Ci dziennik treningowy? Oto 6 powodów!

Jeżeli nie lubisz tradycyjnego notesu, skorzystaj z aplikacji na smartphony.


Pamiętaj, że dobry plan treningowy oparty jest na periodyzacji. Periodyzacja to przeplatające się okresy większego i mniejszego wysiłku. Dzięki nim organizm może się zregenerować, odpocząć oraz nadbudować tkankę mięśniową, aby po raz kolejny przekroczyć swoje limity i zyskać nową siłę.

W ten sposób zapobiegasz jednemu z najczęstszych błędów, który zdarza się ćwiczącym na siłowniach. Rozpoczynając treningi, szybko zauważysz progres siłowy, który trwa tylko do czasu. Później, wiele osób przez lata podnosi te same obciążenia, nie mogąc przekroczyć ustalonego pułapu. Periodyzacja jest kluczem do osiągania ciągłego progresu.


Jeżeli nie chcesz uczyć się na własnych błędach lub jesteś zmęczony ciągłym trenowaniem bez efektów, to możesz skorzystać z mojej wiedzy i doświadczenia. Wystarczy przesłać wiadomość 🙂

 

Podsumowanie

Dziennik treningowy to świetne narzędzie pomocnicze w drodze do lepszych osiągów siłowych i wizualnych. Warto nosić ze sobą mały notes lub skorzystać z aplikacji on-line. Możesz również pobrać i wydrukować gotowy wzór dziennika treningowego, który dla Ciebie przygotowałem:

Szablon jest w pełni edytowalny – możesz samodzielnie dodać wiersze z ćwiczeniami itp.

Aby pobrać bezpłatny wzór dziennika treningowego, wystarczy zapisać się do newslettera (otrzymasz również kalkulator posiłków w diecie):

KLIKNIJ TUTAJ!

 


PJ2_3621

Autor bloga podczas “pompowania bicków” 🙂

Jeżeli spodobał Ci się artykuł i chcesz wiedzieć o najnowszych wpisach tego typu, to zapisz się na newsletter! i bądź na bieżąco z kolejnymi artykułami!

 

Szukasz trenera, który pomoże Ci wrócić do formy?Chcesz ćwiczyć w klubach takich jak: CityFit Rondo ONZ, McFit Świętokrzyska, Fitness Club Platinum? A może potrzebujesz indywidualnego programu on-line dopasowanego do Twoich potrzeb? zapoznaj się z moją ofertą! – kliknij tu!

 

Odwiedź mnie również na Facebooku – kliknij i polub fanpage.

 

A tu są moje filmy, zapraszam! – youtube

 

Trener Janek